close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נבחרת פורטוגל בכדורגל

מערכת שורשי אב, תשפ31/07/2020

בפורטוגל תוכלו לצפות בכדורגל במיטבו, וכן, תוכלו לטייל במדינה יפייפיה הטומנת בחובה מגוון רחב של אטראקציות

תגיות:
douro-river_78361-1726 - Copy

עברתם את הליך ההתאזרחות לפורטוגל ומה עכשיו ?באם חשקה נפשכם לצפות באחת מנבחרות

douro-river_78361-1726 - Copy
הכדורגל.הנחשקות בעולם, מדורות האצטדיון בין עשרות אלפי אוהדים נרגשים – מאמר זה נועד בדיוק לכם. בפורטוגל תוכלו לצפות בכדורגל במיטבו, וכן, תוכלו לטייל במדינה יפייפיה הטומנת בחובה מגוון רחב של אטראקציות, כגון:

  • ערים המשלבות באופן הרמוני מודרניות ומסורתיות גם יחד
  • חופים מרהיבים
  • עיירות ציוריות
  • חיי לילה
  • מוזיאונים וגלריות ועוד

כדורגל בפורטוגל

פורטוגל הינה אחת המדינות המשקיעות והמובילות ביותר בענף הכדורגל. תיירים מכל רחבי העולם נוהרים לצפות במשחקי כדורגל במדינה ולא בכדי. פורטוגל הינה הבית של מספר רב של קבוצות כדורגל מובילות באירופה ובעולם כולו. הכדורגל בפורטוגל נהיה פופולארי במיוחד במאה ה-19.

נבחרת פורטוגל בכדורגל (בפורטוגזית Selecao Portuguesa de Futbol), הינה הנבחרת הבכירה בפורטוגל החל משנת 1921. הקבוצה מדורגת במקום השביעי בדירוג פיפ"א (הפדרציה הבינלאומית לכדורגל היא פדרציית הספורט הבינלאומית המנהלת את ענף הכדורגל, קטרגל וכדורגל חופים בעולם) כיום אלפי ישראלים המחזיקים בדרכון פורטוגלי יכולים להנות מטיול ספורט לפורטוגל.

 

נצחונות והישגים של נבחרת פורטוגל בכדורגל

  • בשנת 1966, בעת טורניר של גביע העולם בכדורגל, הפסידה רק בחצי הגמר לאנגליה זוכת הגביע ואחד השחקנים שלה, אאוזביו, כבש טורניר עם תשע שערים והוכתר למלך השערים. כמו כן, היא הדיחה את ברזיל ונצחה את דרום קוריאה באותו טורניר. מאז, מידי שנתיים עד ארבע שנים, נבחרת פורטוגל משתתפת בגמר אליפות אירופה, הלוא הוא היורו, וכן בתחרות המונדיאל המתקיימת ברחבי העולם.
  • בשנת 2016, זכתה נבחרת פורטוגל בטורניר המוקדמות של גמר אליפות אירופה (יורו) במקום הראשון והעפילה עד למשחק הגמר בו התמודדה אל מול צרפת אשר אירחה את הטורניר והיה נראה שתזכה. משחק הגמר המרגש התקיים באצטדיון "סטאד לה פרנס", כאשר בדקה ה109 הבגיע אדר שער של פורטוגל אשר הביא את הנצחון לנבחרת פורטוגל והמשחק הסתיים 0-1 לטובתם.
  • בשנים 2018-2019, פורטוגל עלתה לדרג א' בליגת האומות שם סיימה במקום הראשון בשלב הבתים. בחצי הגמר של ליגת האומות ניצחה ניצחון לראשונה בטורניר ליגת האומות.

המאמר נכתב באדיבות חברת ספורטיבי, אשר מציעה חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל בפורטוגל ובשאר מדינות אירופה:https://sportek.co.il/

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה